Kniha

Se Simčou často probíráme knihy, je to knihomolí žena. Zajímá mě její názor a vždy se strašně těším až jí ukážu své objevy. Vždy mě něčím trumfne;), potvora. Poprvé to bylo knihou Prohlížej si - hledej - směj se od Wilfrieda Gebharda. Máme jí asi tak rok, a ještě se na ni nestihlo prášit. 
Druhým trumfem je Žvanda a Melivo.

Kluky nadchla (2,5 a 5 let). Oba jsou z ní unešení, bez knihy se nemůžeme hnout. Jen si sednu, vrhnou se na mě, mamí mamí budeme si číst Meliva. Znáte to, ze začátku mě ta knížka těšila, jak je oba baví a jak se v ní oba najdou ... Teď mám ale strach, že to bude další můj alergen :)))-

Kniha se neobejde bez spolupráce rodiče, alespoň ze začátku. Většinou si udělám kafíčko a pak čteme a povídáme dokud máme všichni sílu. 





Símí, děkujeme. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky