Dokončeno

Svetřík Wonder years.

TU to začalo. A je po všem, krásná práce, můj první projekt "svetr".

Návod je srozumitelný, moc záseků nebylo. Jsem bohatší o nové zkušenosti a trošku smutná.
Chtěla jsem přírodní materiál, teplý a huňatý. Zvolila jsem Nepal od Dropsu a vypadá to, že to nebyla dobrá volba, .... trošku kouše, tudíž to není matroš pro skřítčí kůžičku. Osud svetříku je tedy ve hvězdách.

Výběr správné příze, ať už materiálu, délky či váhy, je stále velká neznámá.
Jen barva je "většinou" jasná hned :D.



Modelka je trpělivá, říká "střík auvi" :/, je po píchnutí druhého ouška :(, v rozmalovaném pokojíčku,  a přesto se dokáže usmát a tiše trpět. Zelenou barvu jsem vybrala já, je na dvou stěnách a je ... mno .... zářivá. Kdo tam bude bydlet ... mno .... skřítci :D.







Komentáře

Oblíbené příspěvky