U nás ...

... Vlastně žádná prosincová klasika, neuklízíme, nepečeme, pouze marodíme;(.

Pletení, je v plném proudu, na jehlicích se pomalu klube můj první a již jednou zkoušený Šál Saroyan. Dlouho jsem vybírala, kterou přízi ze zásob mám použít a nakonec to vyhrála duhová. Myslím, že bude do jara ;))) hotov. Svou barevností pak bude přivolávat jaro:).
Našla jsem moc pěkný video návod zde. Ten mi pomohl začít a rozjet to v duhovém :D. 


I háček je v pohybu, krátký relax nad vánoční záplavou hvězd. 


V přírodě, než jsme onemocněli a skončili na antibiotikách, podnikli jsme jednu noční výpravu s čelovkama do lesa na hrabanku. Měli jsme pytle a čelovky, pružnou lopatku :( a tmu :(. 


Tvoření dinosauři nás stíhají tichým krokem a jazyky se nám lámou nad jenich jmény. A tak místo vánočních ozdob se z modelitu konala doba dinosauří a dva podkladky pro slepičky:)
A ta panenka je maminka:))))


Toť vše, snad i u vás je prosinec pestrý:). 
Přeji předvánoční pohodu a hlavně zdravíčko. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky