Extrémně vtipné

Začnu počasím. Extrémně vtipné letos zdá se:)! Dělá si co chce a extrémy nešetří. Ale musím se přiznat, nějak mě to baví. Ruší můj denní stereotip. Takže jindy bych pověsila prádlo ven nebo doma, teď se sušákem pobíhám v roji kluků tam a zpět. A já bych si na chvilku tak ráda sedla na sluníčko a opalovala se, popíjela kávu a pletla:).


Dostala jsem se k pletení a to se musím podělit. S pletením jsem se vrátila do školních lavic. Konkrétně hodiny matematiky. Nikdy mě moc nebavila, na co, a ono mě to stihlo i v pletení, ale ono mě to docela i baví. Mozek dostává nové impulzy a jiskří...pozor, vzrušením a ne skratem:))). Takže stále jedu teď v rukavicích. Hledala jsem nějaký návod pro dummies, ale nic jsem nenašla a tak jsem youtubovala, ravelryovala, googlila a vyhrabala i fyzickou knihu a listovala v ní. Jednu rukavičiu jsem už měla, ale zjistila jsem, že bez klínu na palec je to nehezké, vypárala jsem ji tedy a jedu pokus dva. 



Zahrada v těch slunečných dnech numero uno, place of adventures. Rajčata, pórek, kapustičky, hrášek, jahody, borůvky, ... Klouzačka, domeček, houpačka, písek hlína tráva vše výborné k jedení :(((, uff uff uff. Nicméně,  inspirovala jsem se babičinou zahrádkou naší babiky a kolem malé jabloně jsem zasázela mátu, marockou mátu. Pomohli mi i mužští, bez jejich síly bych to nezvládla. Buffy totiž zahradničí vesele také, ale nevhodně, kde dříve byla máta peprná již nevyroste nic, čůza psí. .... A nad pískoviště na borovici jsem pověsila naši mušličkovou zvonkohru. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky