Ovocná koža :)))


Jestli máte rádi kyselé želé rybičky, kyselé hady z pouti, tak tohle je hodne podobné a homemade.

V pátek jsem vyndala z mrazáku všechen zmražený rybíz a jostu, abychom si mohli udělat šťávu. Bylo toho prádelní koš, ale po všech možných procesech získávání šťávy, bylo asi 5l šťávy a hrnec dřeně. 

Skoro všechno dělal Taka, protože na mě kluci prskli baciláka:(, a tak jsem stonala a stonala. Výborná chvíle na stonání;).

Té dřeně nám bylo líto, našla jsem tedy různé postupy, jak to usušit a udělat takovou ovocnou kůži:)). 

Do hustého odpadu (asi tři litry) z přefiltrování šťávy, jsem dala přiměřeně třtinového cukru, sezamová a lněná semínka, skořici i vločky jsem zkusila. Na tři pláty plechů jsem to tak různě promíchala. Sušila jsem to na 60-70 C asi 10 hodin. 
Je to kyyyyseeelááá ňamka:). 





Komentáře

Oblíbené příspěvky