Mrkvový dort a Domácí tyčinky z ovesných vloček


Tenhle článek bude sladký... a s přihmouřeným očkem i zdravý :D. U nás se zase stůně, školka a zima nezima. Tohle počasí mě ničí, celou duší přivolávám jaro...už se třesu nedočkavostí až budou oba skřitci řádit na zahradě, až začneme sázet a hrabat se v hlíně...a mám zálusk na domeček z proutků z vrby (a na to se tedy opravdu těším). 

A tak v tom smrkání, kašlání, teplotování a růstem zoubku/ zoubků?, jsme kuchtili. Jeden mrkvový dort z kuchařky Dity P. (ano, asi s ní teď nedám jen tak pokoj) a tyčinky z ovesných vloček. Dort je výborný, jen příště přidám asi o chlup více kypřícího prášku, páč mi moc nevyběhl. Nicméně, stihla jsem vyfotit až svůj poslední kousek, zaprášilo se po něm. Áďa pak chodil ještě dva dny do špajzu, že by si dal dortík :D. 
Budete-li chtít recept  tak ho vložím, ale teď se mi nechce přepisovat. :(- Lenost. 


A další povíkendová dobrota jsou domácí tyčinky z ovesných vloček. Jsou rychlé, překvapivě rychlé. Pro první recept jdu většinou na stránky apetitu, a našla jsem, TU. V komentářích píšou, že jsou tučné, mně to nepřipadá. Rozhodně vyložte pekáček pečícím papírem, ale nepodmazávejte, zbytečnost. Zkusila jsem dát pečící papír jen na půlku a na druhou ne. Bez pečícího papíru se přichytí a pak nelze vyndat. S pečícím papírem to jde krásně. A je to vážně mlsání. :D

A pozor, počkejte až vychladne. Nevyndavejte z pekáče dříve, jinak se rozláme. (My mistake.) Trpělivě čekejte a odolávejte vůni, která je....balzám, ideální do tého zimy nezimy.




Brothers. I love this moments. Tohle jsou TY chvíle, kdy si k sobě hledají cestu.




Komentáře

Oblíbené příspěvky