Andělský perník, čoko poleva, pixie smiles

Teď háčkuji klukům stejné skřítčí čapky, Joy ji má už hotovou, na obrázku je ještě polotovar. Ta Adýska mi nějak trvá. A v hlavě se rodí další a další nápady...asi se mi brzy přehřeje mozek :D-. 




Objevila jsem recept na výborný perník, jmenuje se Andělsky nadýchaný perník, je rychlý a opravdu mňamózní. Doporučuji. Vršek perníku jsem po vyndání polila čokoládou, recept TU, posypala ořechy a kuličkama. (ve druhé Mikulášské verzi jsem neměla čoko pudink, dala jsem vanilkový a no problem, na 170C byl hotov za 35min, wow)

Recept jsem srovnala dle surovin sypké a pak tekuté, lépe se pak pracuje:

Andelsky nadychany pernik

Suroviny:
2 hrnky hladké mouky

1 hrnek polohrubé mouky
1 1/2 hrnku cukru

1 čokoládový pudink

1 prášek do perníku

1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr

3 lžíce kvalitního kakaa
1 lžička skořice
2 hrnky mléka

1 hrnek oleje

2 vejce

3 lžíce povidel, nebo marmelády

hrst nasekaných vlašských ořechů

1 čokoládová poleva

Postup:
Do jedné mísy smícháme všechny sypké suroviny a do druhé mísy dáme tekuté suroviny, které rozšleháme a pak vmícháme do sypkých surovin s moukou.
Na plech dáme pečící papír, vylijeme na něj těsto a pečeme tak 40 minut ve středně vyhřáté troubě. Pomažeme čokoládovou polevou, můžeme ještě posypat kokosem, nebo mletými ořechy.

Na čokopolevu pak 200 čoko, 140 tuku a 10 lžic vody. Čoko rozehřejeme (v misce nad hrncem s vodou), přidáme tuk a pak 10 lžic horké vody z toho hrnce pod miskou. That's it. :D-

Budete-li perník zkoušet, napište mi jak vám chutnal.  Komentářů moc na blogu nemám, a ráda bych  nějaké měla...moc ráda. :D



Duplo je lepší než dudlík...



Hezký den a úsměv na tváři.







Komentáře

  1. Luci první fotka naprosto luxusní, kdyby na vás přišla bída, můžete z J. udělat herce v reklamách na dítě/roztomilost :-)) Perník dělám myslím ze stejných surovin, ale trochu jinak míchám - tak to zkusím příště takhle, třeba se to víc nadýchá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, dlouho očekáváný další komentář :D, že bych si o něj řekla??? :D. Děkuji, no dej vědět jak se perník zdařil, snad úspěšně. A Joe je opravdu model, a starej (mladej) velkej (malej) svůdník. Přeju hezkej den :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo perník je luxusní. Podle slov mé kadeřnice, které jsem vzala ochutnat. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji děkuji, to jsem ráda že čutná. :D Hezký den, Dani

    OdpovědětVymazat
  5. Ňam ňam ňam, děkujeme pěkně:-) Dneska jsme ho jeli potřetí, rachot. Berme to jako cukr-trénink na Vánoce:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Teď se ho i já chystám znovu péct, také u nás vede. Moc děkuji, milé že píšeš...už kolikrát jsem si říkala, že musím napsat...dokončuji fialový šál z období prázdnin (nebyla příze) a tak se pak jistě pochlubím. A vůbec napíšu. :D I já pravidelně jukám na tvůj blog. :D- Hezký den.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky