Deníčky...

Ta cedule má myšlenku, ne? (z www.bellarose.cz)
Občas si tak brouzdám na internetu a objevím zajímavé, veselé, krásné, smutné a neskutečně věci. Většinou to začne tím, že hledám nějaký návod na pletenou či háčkovanou věc. Objevím nějaký blog a tam zase odkaz na jiný blog, a tak se od hledaného návodu dostanu k blogu, který jsem snad ani neměla otevřít. A tak si čtu ty myšlenky a příběhy lidí, někdy se usměju a někdy je mi ouzko. 

A pak tak tiše sedím a říkám si: "To blogování je zvláštní zájem." Většinou jsou to ale veřejné deníčky. Hmmm....

No nic a tak jsem našla i tuhle vtipnou cedulku. Zatraceně drahou, ale poetickou :D 
(našla jsem ji zde www.bellarose.cz/dekorace/drevena-cedule-good-moms/  - to abych neporušila nějaká autorská tento :D)

Zatím se mi nepodařilo udělat rodiou stínovou fotku, tady spal Joe v autě. Mrška.

Komentáře

Oblíbené příspěvky