Kohoutí šál dokončen :D-

 Podařilo se mi dokončit první šál. Je to opravdu jednoduchý šál a výsledek je krásný krásný krásný. Podle návodu z těchto stránek + zde ho musí zmáknout každý. Návod je perfektní, přehledný a prostě super. Jsem na sebe teď strašně pyšná a každému se chlubím.
(Na můj výtvor padla dvě a půl klubka příze Madame tricote paris - ganela - šedá a červená, a čas...nu několik poobědových spánků kluků a několik večerů, cca dva týdny práce bez stresu :D) 
Děkuji autorce z rooster hill za super návod na krásný šál. Děkuji děkuji. :D-

Chtěla jsem udělat nějakou opravdu pěknou fotku, třeba na krásně rozkvetlé azalce, ale před bouřkou mi moc světlo nepřálo. A ani ta kombinace barev žluté a červené není moc dobrá, ale lepší něco než nic, tak! :D

Joe love's it. :D-



Nu a teď pracuji na dalších dvou šátcích, jeden jako dárek, druhý Adýmu a pak mám spadeno na tento šál. Také inspirace z kohoutího vrchu. 



Komentáře

Oblíbené příspěvky