Začínáme

Ahoj lidičkové, 

tohle je můj první zkušební příspěvek na blog. Časem tu najdete všechno možné: recepty, typy na výlety s prckama, háčkování, pletení, možná i šití :D. Prostě všechno co zrovna zkouším a co by vás třeba mohlo inspirovat (tak jako mě:)).Chystám se založit si bylinkovou zahrádku, takže budu jistě studnice plná vědomostí. :D A když něco pěkného ze své tvorby a okolí vyfotím, určitě se pochlubím. 

Neplánuji psát o ničem co neozkouším. 
Zkusím psát srozumitelně. 
Budu ráda, když bude můj blog bavit ostatní, hlavně přátele. 

Uvítám vaše připomínky a nápady. A když mě budete chtít něčím inspirovat, tak hurá do toho, napíšu to světu. 

A proč magrata? Chtěla jsem "kozu rozu", ale byla zabraná. A tak po několika minutách pekla přemýšlení nad dospěle vyhlížejícím blogem, mě napadlo jméno hrdinky z knihy Terryho Pratchetta. Moc pěkná kniha o třech čarodějkách, kdo má rád fantasy, tak u téhle knihy se zasměje. Jiné jsem od něj nečetla. Snad jen viděla. 

S láskou, Lucie 

Komentáře

Oblíbené příspěvky